четвъртък, 24 април 2008 г.

Възможности, които предлага МЛМ

Именно поради това че предоставя много възможност за развитие мрежовия маркетинг е толкова популярен на запад от много деситилетия насам и особенно в последните години е предпочитан от много хора. Мрежовият маркетинг ви дава следните предимства:
· Възможност за независимост - както финансова, така и чисто човешка, защото вие можете сами да контролирате кога и колко да работите, без да имате началник над себе си, който да ви казва кога и какво да правите, както и сами да решите кога и колко време да прекарате със семейството и приятелите си. В крайна сметка и никой не може да ви уволни, защото сте независим консултант и можете да работите или не - въпрос на избор от ваша страна.
· Работа с хора - ако обичате да се срещате с нови хора, които споделят вашите идеи, то това е идеалният начин за вас да срещнете нови приятели.
· Развиване на собствен бизнес - чрез мрежовия маркетинг вие имате възможността да създадете своя група от независими дистрибутори, които да формират вашият бизнес. По този начин вие без финансови инвестиции можете да направите това, което отдавна сте искали - ваш собствен печеливш бизнес.
· Бъдете сред равни - при мрежовия маркетинг вашето образование, възраст, раса, религиозни убеждения или пол нямат значение - важни са вашите качества като личност, а именно колко добре можете да се справите в това да разпространявате продуктите и да помагате на спонсорираните от вас независими консултанти. В контраст с останалата част от бизнес средите, където макар и неявно жените биват дискриминирани, в мрежовия маркетинг традиционно именно те се справят по-добре заради така важните си качества да бъдат търпеливи когато изслушват и обясняват на своите клиенти или потенциални консултанти.
· Скъпото и отнемащо време обучение - така нужно на всички в днешно време при мрежовия маркетинг не е проблем, защото е в интерес на вашият спонсор или фирмата вие да бъдете обучени по възможно най-добрия начин, защото в крайна сметка не само вие, но и всички останали имат интерес от това. По този начин се елиминира проблема с това че колеги си пречат един на друг, защото са в пряка конкуренция за крайните клиенти. При мрежовия маркетинг се насърчава конкуренцията от което в крайна сметка печелят всички, защото тя довежда със себе си по-доброто обслужване и по-ниските цени от което пък печелят и крайните клиенти дори.
· Без ограничения в приходите - вече можете да печелите толкова за колкото сте работили. Ако до сега сте мислили че не са ви оценявали достойно то при мрежовия маркетинг няма ограничения, защото колкото сте по-добър толкова повече можете да спечелите. Това е един начин да докажете не само на себе си, но и на околните че наистина сте това което сте.
· Намалени разходи - за разлика от традиционния бизнес началната инвестиция е многократно по-малка, както и риска, защото не рискувате влагайки в зареждането на склад, оборудването на магазин, регистрирането на нов бизнес и други.

Когато избирате продуктите на кои мулти-левъл маркетинг компании да продавате трябва да имате в предвид няколко важни фактора, като бизнес плана на фирмата не е единственият и най-важен за да решите. Не по-малко важни за вашето решение трябва да бъде и самият продукт, който ще предлагате - доколко той е уникален на пазара, защото колкото по-уникален продукт продавате, толкова по-лесно ще ви бъде да го продадете поради липсата на конкуренция. Друг важен фактор е размера на пазара на даденият продукт - колкото е по-голям потенциалният пазар, толкова по-лесно ще можете да продавате. Също така не са за подценяване и факторите като начални разходи които трябва да направите, подкрепата която можете да очаквате от организацията, обучението което се предлага и доколко то е на високо ниво и се извършва от хора които наистина са запознати с продуктите.